sâmbătă, 8 august 2009

ce fac eu in wekeend!?

Pentru ca suntem in wekeend,avem "obligatia" de e ne odihni,de a merge la o plimbare,la un gratar sau sa alegem
sa stam in casa si sa ne uitam la TV.
Eu am ales sa stau in casa si sa ma uit la semnalul trimis de firma de cablu la care m-am abonat...un semnal fricos
cu un spectru de la alb la gri.Am asteptat sosirea semnalului adevarat cu certuri politice si stiri socante..si-am
asteptat..cu dureri de cap(create de vecinii care-si aratau decibelii la scara inalta langa usa la mine).In cele
din urma a venit si semnalul si in culmea plictiselii am inceput sa butonez telecomanda,schimband posturile de
televiziune de la desene animate pana la groaza stirilor de la starea vremii.

Cred ca din cauza starii de plictiseala,am inceput sa ma amuz de reclamele ce se difuzau una dupa alta intre 2-3
apasari ale butonului de telecomanda.Initial ,o reclama la Furazolidon cu un nene care fuge prin oras cu un rucsac
mare in spate si cand ajunge la un wc public,vrea sa sara bara de protectie,dar il opreste taxatorul,cade jos
..si cam asta i-a fost!face pe el treaba mare,ca altfel nu pot sa-mi explic cum de iese rusinos din incapere si
isi acopera dosul cu o plancarda;apoi incepe o alta reclama la DERO,probabil ca sa completeze reclama de dinainte..
dar vine si sense & spray care la fiecare 30 minute face "puf puf" si improspateaza aerul din incapere.Apelam la
"casa de comenzi online" unde-s preturile de hypermarket,nu de alta,dar ca sa putem folosi un alt produs pe nume
"smecta",caci furazolidonu nu si-a facut treaba,cu aroma de lamaie sau portocale,pentru ca fructele iubesc "Granini".
In cele din urma,reclama de la sampon pune capac<<
"Cu periuta de dinti in mana si cu urma de pasta de dinti pe gura,intreaba baiatu` pe fata:Iubit-o!!unde e masina mea??
in laaaccc???..fuge repede ca sa sa-si curete creierul de matreata,ca apoi sa-i faca un compliment ,spunandu-i ca
tricoul ud ii sta bine>>finish!ca urmeaza reclama la durex!!Am schimbat repede canalul de televiziune si am dat peste
N24 unde era un titlu de discutie:''Partide mici,dar indraznete!!''(era vorba de partidele politice)..si in final,
pe un post de tv educational era un documentar despre Spitalul Nr.9(gen Socola)..asta ca sa-mi demonstreze
ca de la atatea reclame educative..acolo am sa ajung!(de ras..)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu