vineri, 17 decembrie 2010

Criză ..de zâmbete!

Am avut ocazia de a întâlni anumite situaţii, care mi-au dat de gândit privind această criză care ne dă mare bătaie de cap. :)
Şi pentru că ne împotmolim în gânduri nărăvaşe, negative desigur, începem să ne îndepărtăm de scopul nostru special pentru această viaţă, ne împiedicăm de vorbe goale şi în loc să ne ridicăm şi să mergem mai departe, rămânem jos pentru a-i împiedica şi pe alţii, de ce nu? de ce să nu facem un rău care se face mai uşor, decât un bine..
.. şi simt că mă trage ceva în jos şi mă uit! şi văd întuneric, mă îngrozesc, respir/inspir profund şi îmi dau seama că nu mai pot ajuta pe nimeni, fără voia lor..nu pot lupta împotriva lor, nici dacă aş vrea şi îmi scutur picioru` de vorbe goale, răutate şi dispreţ...şi merg mai departe! şi totuşi observ că mi-au rămas pătaţi papucii, încerc să-i şterg puţin!degeaba..ajung acasă şi mă descalţ, îi spăl! Apa îşi face treaba aşa cum mă aşteptam..ahh!Doamne dă-mi răbdarea şi curajul , necesare pentru a merge mai departe şi forţă pentru a dărăma zidurile răzbunării, acoperite cu prostie..
Ies din casă, destul de devreme, ajung într-un târziu în locul rezervat pentru studiu..mă cufund în cunoştinţe noi..şi-mi aduc aminte de cele petrecute!!şi încerc să-mi revin zâmbind..îmi ridic frecvenţa pentru a nu rămâne în timpurile ce s-au scurs şi deodata mi se izbeşte de urechi fraza ce abia m-a ţinut pe scaun: "- Văd că e funny cursul meu!" aaaaah..îmi vine să urlu!şi ajung pe moment la concluzia că am greşit eu! meditez toată ziua la această întâmplare şi îmi schimb părerea şi imi dau seama că nu a greşit nimeni!
...merg pe stradă fericită, cu un zâmbet până la urechi, făcându-mi o plăcere deosebită să-i privesc pe cei care trec pe lângă mine, undeva din spatele meu aud: -" Uite-o şi pe aia , râde de una singură!" rămân fără gânduri, într-un fel şocată şi îmi propun ca indiferent de situaţie să rămân cu zâmbetul larg şi reuşesc :)
Ajung înapoi în locul ferit de ´´ochii´´ lumii, mă aşez îngândurată pe un fotoliu şi îmi dau seama că sunt reacţii normale din punctul lor de vedere..pentru că fiecare vede diferit lucrurile şi îmi lansez ideea de a ignora tot ce este rău şi să las să treacă pe lângă mine, cei care vor cere ajutorul, vor fi protejaţi de bunul Dumnezeu!

Indiferent de situaţie: Zâmbeşte!!

:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu