marți, 21 mai 2013

Atunci când..



Privindu-mă din colţul sufleţelului tău, mă prind fiorii..mă scutură de gândurile ce-mi ocupă mintea murdară; m-ai prins într-o pânză ca de paianjen..mi-e frică să-ţi întâlnesc privirea pe coridor, dacă mă devori? Dacă rămân veşnic în capcana privirii tale? Dacă e doar un alt motiv pentru care...Dacă mă vei opri din al meu vis, urât/ frumos..!? Dacă ..şi poate că, mă opresc pentru un moment, lângă inima ta..!..!..! Sunetul ce se abate din ea, mi-e ca un descântec lin, ce-mi ia , ca un miracol, orice gest necuvenit, orice bătaie greşită a ceasului meu biologic, orice nelămurire, orice..coşmar ce nu vrea să mă ierte.
Fiorii mă cuprind, mă prind..în imagini, numite erori, în mintea lor! Las capul în spre covor..mi-e ruşine să-ţi recunosc al meu fior; mi-e ruşine şi poate..mi-e greu! Privesc şi prin ochii lor! Ochi ce strabat milioane de păreri.. păreri, gânduri, sentimente, bun simţ, nepăsare, prostie, tăcere...
Unicul fior rămas, mă relaxează..se desprinde uşor de trupul meu, mă lasă cu capul plecat, privirea-mi fuge pe pereti, pe uşile camerelor (fără sonor).. te pierd în decor! Încerc, să sper.. că te voi vedea, undeva în viitor..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu