vineri, 28 octombrie 2016

'Nevoi'

Mintea unui om nu o poti citi din carti..poate din privirea-i sclipitoare sau rapusa de razboaie ale sufletului, ce nu stie ce-i drept, sa privesti prin prisma inimii sau prin gura lumii?

Nu stiu daca e ceea ce trebuie, sa fac eu primul pas spre aflarea adevarului sau sa las Universul sa-mi arate ca "X" exista; oare cate vieti as risipi astfel? Oare cate vieti ar trebui sa risipesc pentru a afla adevarul, pentru a vedea doar ochi tematori, de ceea ce vor putea spune ei?

<< Avem nevoie de incurajari ca sa luam decizii importante, pentru a merge intr-o directie cu toata fiinta, sau daca nu, de suturi in fund care sa ne faca sa actionam in directia voita. Avem nevoie de multe nevoi..:) Avem nevoie de bani, masini, case, serviciu, de ploaie? de carti si muzica? Oare mai avem alte nevoi, daca avem deja atatea de dus? Atatea nevoi goale..dezgolite de iluzii, care ne umplu sufletul in aparenta, iar in momentul in care nu mai detinem atatia bani etc ramanem goi in fata Universului intrebandu-ne, dar oare eu ce caut aici, in forma asta?
Copacul e Copac fie cu frunze, fie fara; noi putem fi Oameni, fie cu bani, fie fara?
Uitand ca ne-am nascut din dragoste, am uitat sa ne masifestam originile; am uitat sa exprimam ceea ce simtim cu adevarat, de frica de a nu fi 'nevoia urata' din gura lumii..>>

Si  stiu  ca ai 'nevoie' de multe alte 'nevoi', dar gandeste-te si la 'nevoia' cea mai de folos inimii tale.. Adu-ti aminte ce-ti bucura inima si sufletul si sa faci din asta o obisnuinta.

Una din nevoile mele sta in lumina ochilor tai, rugaminte mea e sa ai grija in ce directie te uiti..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu