duminică, 20 decembrie 2009

MISTERUL PRIETENILOR

pff..intr-adevar!!un mare mister!oare ce inseamna sa fii un prieten adevarat?te consideri prieten adevarat?ai sari din pat la ora 2 noaptea pentru cineva care e in necaz?te-ai lipsi de banii de tigari pentru cel ce are nevoie,fiindu-ti prieten!?ai oferi un umar pe care sa-ti planga cel de langa tine!?ai putea sa tii un Secret?sa fii cu inima langa cel pe care-l consideri prietenul tau sau esti,dar de fapt, doar atunci cand ai nevoie doar tu de el?ai fi in stare sa-i iei apararea in orice context?ti-ai da viata pentru prietenul tau?poate ca da si poate ca ai face chiar mai multe!si acum intrebarea mea:de ce nu o faci?ce astepti?...probabil ziua de ieri!

Mi-am pus la incercare limita mea si am reusit sa descopar misterul "prietenilor" care se aflau langa mine!imi pare rau pentru faptele celor care au cazut in groapa urii si dispretului fata de mine!si va ofer si un sfat:a-ti face bine sa va ganditi la voi si la calea voastra!;)

pentru cei care intr-adevar sunt niste persoane extraordinare si prieteni ADEVARATI: RESPECT!!!iar pentru cei care s-au ingropat in propriile sentimente:compasiune,ceva mai multa caldura sufleteasca si pace!


In incheiere,un citat foarte interesant:

Nu trebuie să-ţi faci prieteni decât dintre oamenii care muncesc.Omul leneş este periculos pentru prietenii săi,căci el neavând ce face vorbeşte despre ce fac si ce nu fac prietenii săi,se amestecă în treburile altora şi devine inoportun:iată pentru ce trebuie să fim destul de înţelepţi ca să nu ne legăm decât de oamenii care muncesc..”..iar cei care se amesteca în treburile altora să-şi vadă de treabă!!!;) aviz amatorilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu