luni, 4 ianuarie 2010

MISTERUL IERTĂRII

m-ai ţinut sub aripa ta,
m-ai ocrotit,m-ai învăţat!
mi-ai arătat drumul către viaţă…către Soare,către Lună
către iubirea preamăreaţă!
ai încercat să mă ţii departe de ură,minciună şi violenţă…
am eşuat…ţi-am încălcat Cuvântul,
te-am ignorat,te-am ameninţat!?
de fapt m-am ameninţat!...cu pierderea ta!
şi totuşi tu în continuare îmi arătai
dar eu..nu vedeam;ignoram!
Tindeam să cred că drumul meu ,e cu asfalt!
Pe când de fapt,glodul,până la genunchi mă cuprindea!până când,
a venit Cineva-parcă tot cerul mă îmbrăţişa
lumina sa albă,gândul îmi lumina şi-mi zicea,îmi reamintea!!
ce am fost...şi ce sunt sub protecţia ta!-

mi-ai oferit “N” şanse de a mă recupera,
m-ai operat,m-ai salvat!
şi din nou,tot sub aripa ta,
viaţa o întâmpinam.
te-am ignorat de-atâtea ori
te-am gonit din gândul meu
te-am dat la o parte din drumul greşit
şi-am aĵuns în gropi de noroi
iar tu!m-ai ocrotit,m-ai iubit
vorbe luminate mi-ai şoptit
cuvinte magice mi-ai rostit
ca totuşi,în final ,să descopăr
ce vroiai să-mi dai prin fiecare fiinţă ce-mi ieşsea în cale…
…iubire…

care e aşa de uşor de dat din partea ta,dar atât de greu de primit ... din partea mea!


şi pentru asta…

îţi mulţumesc pentru rabdarea ta
pentru căldura cu care mă îmbraţişezi în
fiecare zi!
îţi mulţumesc pentru iubirea ta!
pentru că nu m-ai lăsat să-mi pierd ultima
picătură
din ce mi-ai oferit…

să iertăm pentru a fi iertaţi
să iubim pentru a fi iubiţi
>>>> dăruim pentru ca să primim<<<<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu