duminică, 12 decembrie 2010

Interzis!?

...care este oprit, care nu este permis...de către cine?aaa...de către noi, cele mai extraordinare fiinţe, Oamenii!care ne interzicem ce? să facem sau să nu facem..
Este interzis să zâmbesc în faţa ta, să-mi aprind o ţigară, să cânt noaptea la chitară-n parc, îmi este interzis să umblu cu X, să exist, să mă îmbrac aşa, să mănânc ce vreau eu, să-mi îndrept privirea către cerul înstelat, să sar în apărarea prietenilor adevăraţi, să visez la o lume perfectă, toate îmi sunt limitate de vocea interioară a unui spirit mai puţin luminat cu chip de OM! Mi le interzici pe toate spunând că nu se potrivesc, n-au valoare pentru că aşa spui tu! Şi cum dorinţa ta ar trebui să fie lege pentru toată umanitatea...:)))..eu ar trebui să ma supun şi ...să-ti dau dreptate!
Unde a dispărut libertatea sufletului de a alege, de a alege ce trebuie făcut pentru că aşa îşi doreşte EL!?A dispărut pentru că părerea celor din jur e mai importantă, decât împlinirea menirii mele?
Mi-ai pus bariere, m-ai oprit în faţa adevăratei fericiri pentru că..nu trebuie trecut! Pentru că nu e normal!!! e anormal să fiu fericită pe deplin, să iubesc nemărginit şi să fac ceva din ceea ce mi-aş dori cu adevărat..Asta e! ascultăm vocea care ţipă-n ureche şi undeva de departe se aude o ameninţare.." ţi-o vei lua!" , de ce ţipi: "-Trebuie să încerci! " şi totuşi gândul jucăuş te dă de gol : "-Ti-o voi face! "...

Văd că totul o ia razna!mmh..Îmi cer scuze..totul e normal! anormal e să mă gândesc eu că ar fi altfel..ah! ai uitat să afişezi zâmbetul fals! l-ai uitat la colţ, am uitat că doar anumite clădiri sunt la rotund pentru tine..din fericire pentru mine toate clădirile s-au transformat, nu mai au colţuri..şi ce uşor te surprind..la orizont chiar! iar zâmbetul ăla fals..ee! TE IERT! mi-am dorit prea mult să ştiu, ca acum să mă rănesc cu propria-mi dorinţă..vreau să mă bucur şi reuşesc ..şi îţi zâmbesc, dar îţi zâmbesc frumos şi fără gânduri false! Am licenţă atât pe minte (gânduri) cât şi pe spirit! mi s-au acordat drepturi depline asupra celor două şi le voi folosi aşa cum cred eu mai bine..şi-am plătit şi încă mai plătesc şi în curând îmi voi termina datoria chiar!

Ahh! era să uit..interzis pentru că trebuie o anumită " ordine în lume" ? DA!! mai disciplinaţi, să avem hainele scuturate..şi sufletele scămoşate!!

Mesaj adresat unor personaje din viaţa mea care susţin că au mintea deschisă..atunci când dorm!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu