duminică, 13 mai 2012

O limită a EGO- ului..

Credeam că  ştiind unele lecţii de viaţă, eram cu un pas înaintea celorlalţi, greşit! Am gândit greşit! Ei poate sunt "programaţi" să primească o anumită lecţie care să le redeschidă orizonturile pierdute în parcursul vieţii terestre (prezente). Iar eu aş fi putut întoarce capul să văd ce face ce-l pe care îl consideram în spatele meu, iar în acest timp el să ajungă în faţă cu mult înaintea mea, iar prostia mea m-ar fi convins că sunt un nimeni ce aparţine nimicului. Secretul e unul draguţ, dar regretabil pentru expansionarea EGO-ului, TOŢI SUNTEM LA FEL, chiar dacă ne diferenţiază corpul fizic şi limitarea viziunii asupra a tot ce ne înconjoară, inevitabil suntem creaţi din acelaşi "material".
În această mare asemănare există o mică diferenţă în compoziţia "materialului", această diferenţă ne face să părem diferiţi, cum ar fi modalitatea şi limitarea gândirii, limita percepţiei şi acceptarea ideilor şi faptelor care ne inconjoară, într-un cuvânt KARMA ne oferă diferite răspunsuri la diferite acţiuni.
Din când în când îmi face o deosebită plăcere să vorbesc cu diferite persoane, despre anumite lecţii din viaţă legate prin legături magice, filosofice, metafizice, esoterice... şi în urma acestor discuţii, observ limitarea unora dintre ei şi văd cum le este dat să cunoască doar anumite lecţii din viaţă, iar restul să nu le înţeleagă.
Am avut de mai multe ori astfel de percepţii, precum să fiu conştientă că anumite cunoştinţe nu-mi vor fi date, decât atunci când voi ânvăţa altele care stau înaintea cunoaşterii respective.
M-am obişnuit cu ideea că nu toate sunt pentru mine, cu toate că ne dorim atât de mult să cunoaştem acele lucruri sau le cunoaştem, dar în esenţă...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu