marți, 15 mai 2012

Înainte de...

Înainte de a ne naşte, suntem puşi în faţa a mai multor drumuri, unele lungi şi plictisitoare, altele scurte, dar terminând anumite datorii din trecutul nostru mult mai repede; oricare ar fi calea aleasă de către spiritul nostru liber, la sfârşitul vieţii vom fi capabili să înţelegem ceea ce trebuia să înţelegem...
Tot înaintea trecerii din nefiinţă în fiinţă ne alegem şi părinţii, alegem ce vrem să fim şi pe cine să avem alături de-a lungul diferitelor vieţi, cam greu de acceptat ACUM o familie care poate m-a neglijat pentru că aşa am vrut eu, pentru că spiritul meu a ştiut că e o cale "bună" şi sigură pentru a ajunge ceea ce şi-a propus...
Mi-a fost greu să  accept, dar am înţeles de ce..! La fel se întâmplă şi cu prietenii apropiaţi, colegii, profesorii care ne sunt dragi, pe toţi i-am ales cândva şi i-am ales pentru totdeauna.
Se poate ca unul dintre spiritele care ne-a fost aproape de-a lungul mai multor vieţi, să-şi termine "karma colectivă" care te/mă include şi pe tine/mine ( în viaţa din acum) şi e posibil ca să simţim o mare durere în suflet, suntem "răniţi" de pierdere...şi inconştienţi de faptul că noi trebuie să trecem într-o altă etapă aşa cum au trecut şi ei, iar acea etapă include alte surse de sprijin şi alte lecţii care ne vor face şi mai puternici...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu