joi, 29 august 2013

Firea-mi..



Firea-mi umană, de a căuta jumătatea în cărţi, în poveşti nemuritoare, în priviri misterioase ce ascund orgolii nemărginite, conturate de puterea banului, înaintea sufletului; în fiecare persoană care trece întâmplător pe lângă mine pe stradă, în fiecare zâmbet emoţionat de ochii verzi, în fiecare notă muzicală improvizată-n nopţile târzii, în fiecare mână ţinută strâns, pe cărările cele mai întunecate ale oraşului; în fiecare teorie abordată-n mintea mea...firea-mi caută răspunsuri, logice!? E posibil să ţină de raţional!? Karmice!? Ne sunt coordonate alegerile!?  În ce măsură suntem noi disponibili să ne folosim liberul arbitru în cazul de faţă?
Susţin cărţile o descriere clară a ceea ce-mi caută firea?
Sunt atâtea descrieri, atâtea poveşti, atâtea mâini împreunate- legănându-se - pe stradă( oare sunt cele potrivite?), atâtea chipuri scărmănate de un dor de..un ceva! Atâtea dorinţe ascunse-n culori aprinse, atâtea atingeri din priviri, atâtea fumuri sorbite dintr-o ţigară  cu efect ice, -doar-atâtea ai reuşit să numeri?
Am crezut în fiecare zâmbet, în fiecare mână ce mă ţinea strâns, în fiecare sunet improvizat, în fiecare privire, cu chip de înger sau demon chisat! În fiecare cuvânt spus, poate, la întâmplare; în fiecare strângere în braţe..în fiecare!
Am afirmat că  a răsărit Soarele în viaţa mea..aşa cum răsare în fiecare dimineaţă pe Pământ, oare să fie de fiecare dată acelaşi Soare!? Raţional? Sau  Karmic?

Astăzi cred în ochii negri sclipitori şi aluniţe zâmbitoare! Cred în gânduri roz, sortate de cele galbene...Cred în planuri desprinse parcă din mulţimea numerelor complexe, cred în vise şi sunete perfecte, în dimineţi încălzite de bătăi de inimă şi arome de sărutări dulci!

Firea-mi se opreşte astăzi în căutări pe „motoraşul google perfecţiune”, se opreşte pentru că vrea să profite de privirile sclipitoare! Se opreşte nu pentru că a obosit, ci pentru că realitatea firii mele e unică, fără cărţi şi poveşti nemuritoare; se opreşte pentru că urmează un „Stop!” către o altă intersecţie, care ţine de o altă ţintă; ţine de alte prejudicii, dar privesc in dreapta şi firea-mi observă...aluniţe zâmbitoare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu