joi, 6 decembrie 2012

Câte ceva despre "Sfânta" minciunică..

Mereu am fost un detector de minciuni viu şi chiar dacă îmi dădeam seama că sunt oameni care îşi hrănesc mândria cu astfel de fapte şi exagerează de cele mai multe ori, nu am putut decât să tac şi să văd până unde se poate ajunge. Ajungeam în momente în care spuneam STOP şi începeam să arunc cu vorbe grele asupra celor care mă minţeau, devenea greu să tot suport în fiecare zi aceleaşi minciuni, dar alt subiect...Le-am spus să înceteze, pentru că ştiu ce se află dincolo, unii au renunţat în a mă mai minţi, alţii au ales să inventeze alte "stereotipuri", care sperau că pot fi mai "credibile".

Deja nu mai e nici un secret în faptul că limbajul nonverbal oferă multe informaţii despre un om. Modul de a scrie, tonalitatea vocii, clipitul, gesturile, mimica, felul în care merge, cum zâmbeşte..sunt doar câteva exemple care ne dau de gol, asta în cazul în care avem un plan ascuns; trecând la alt nivel aş putea zice mai mult decat nonverbal, poate e greşit spus, dar unele "imagini colorate", conferă şi mai multe informaţii despre o persoană...

Am întâlnit multe persoane sceptice care au stat în preajma mea şi de fiecare dată încercau să-mi scadă încrederea în mine şi să mă facă să cred ca sunt paranoia; m-au ajutat foarte mult în ceea ce credeam eu despre mine şi pe zi ce trece tot mai mult cred..Ştiu că o persoană a trăit unele experienţe în urma căreia şi-a deschis ochii şi după ani îmi "confirmă" cele spuse de mine..În fine, vorbeam despre minciuni, unul dintre subiectele mele preferate şi vreau să spun că am observat că unele persoane mint pentru că, astfel îşi apără "demnitatea", dar nu fac altceva decât să-şi acopere sufletul cu idei false. Sunt alţii care mint, pentru că au unele cunoştinţe şi nu le pot expune şi în acest caz a-l minţi pe cel de lângă tine e o soluţie temporară, pentru că oricum adevărul iese la iveală întotdeauna!
Cei mai simpatici sunt cei care trăiesc din aceste lucruri, se hrănesc cu această energie şi la orice pas ei mint! Sunt niste sugative energetice! Am avut şi încă mai am un astfel de exemplar pe lângă mine, sunt inevitabili şi atât de simpatici..cu astfel de oameni îmi testez cel mai bine răbdarea :D
Am spus că de multe ori m-am răzvrătit împotriva celor care m-au minţit, nu puteam accepta, i-am iertat pe cei care mi-au recunoscut imediat, dar şi pe cei care au făcut-o după ani...Îi admir pentru că au avut puterea de a recunoaşte şi vorba aia: "niciodată nu e prea târziu!"
Incredibil, dar adevărat, e faptul că sunt şi oameni care nu mint, eu recunosc- nu mă încadrez în această categorie; sunt oameni de care te apropii cu greu şi cu greu poţi rămâne lângă ei, sinceritatea şi maturitatea cu care privesc lucrurile te face să fugi singur de lângă ei, sunt oameni cu un nivel spiritual ridicat şi detaşaţi faţă de fiecare mască, pe care o poartă fiecare dintre noi...
Dacă te simţi bine în propria minciună, continuă aşa! Dacă nu, mai schimbă publicul...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu