miercuri, 19 decembrie 2012

"Demonii" şi "Îngerul" sufletului...

Întotdeauna am avut o atracţie deosebită în ceea ce priveşte un "demon" ai cărui ochi negri îţi cuprind imaginea unui viitor trist, în care îţi pune stăpânire pe inimă şi mintea nu poate reacţiona.
"Demonii" aceştia au fost mereu preferaţii mei, chiar dacă veneau cu o doză de energie necunoscută şi mă abăteau de la calea mea; cu fiecare "demon" ce mă părăsea, deveneam un om tot mai puternic, devenind "de speriat" în iluzia mea ca fiinţă.
Cu fiecare "demon" cunoscut, am devenit tot mai rece, din ce în ce mai rece...În mintea unora, par atât de indiferentă şi îmi spun că am un caracter confecţionat din gheaţă şi într-adevăr am adoptat un astfel de caracter, dar nu voit, ci pentru a configura un scut în faţa tuturor gândurilor care mă învăluie...
În această mare de "demoni", care i-am vrut aproape şi i-am adorat în sinea mea, mereu a fost un "înger" lângă mine. Poate unica fiinţă care merită (în sinea mea) să o denumesc astfel, bineînţeles cu ghilimelele de rigoare. :D Albastrul cerului din ochii acestei fiinţe, mă face să mă văd exact aşa cum sunt şi să mă accept aşa cum poate nu am crezut că sunt...şi ştiu că acest albastru angelic îmi va înţelege fiecare capriciu limitat de bun simţ, îmi va sprijini orice acţiune a spiritului meu şi-mi va oferi răbdarea necesară pentru a mă înţelege...Doar unul e..(SP)...trebuie doar să-l găseşti, e unica bucăţică desprinsă din tine, care dacă îţi este aproape, te completează într-un mod perfect şi neînţeles...
Sunt mulţi ani, de când mi-am dorit să întâlnesc acest suflet unic...m-am documentat în tot ceea ce înseamnă cunoaşterea acestuia şi a fost foarte interesant să observ că nici o carte nu mi-a aratat, nici un deget spre a mă gândi la această fiinţă, cu toate că se afla langă mine de foarte multă vreme...
Şi se pare că am avut nevoie de confirmarea a cel puţin 5 persoane care au sau nu au abilităţi peste limita "realităţii"...Şi mi-au deschis "ochiii"...

Încurcate sunt căile...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu