sâmbătă, 5 ianuarie 2013

Privind un mic echilibru...

...printre privirile fulger, care îmi mângâiau gândurile şi mă făceau să-mi pun întrebări despre iluziile mele, erau şi cuvinte- mai puţine- ce e drept; era mai mult un schimb de energie bine pus la cale şi plănuit cu o bună precizie, parcă, de la Începuturi. Un echilibru special între un galben intens (serios) şi un portocaliu pervers, care se stabilea în inima fiecărui participant la echilibru. Un echilibru care "împlinea" o parte şi "dezamăgea" o altă parte... Un "fenomen" care, chiar dacă îl înţelegem, ne este greu să-l acceptăm, cu toată detaşarea pentru care încercăm să luptăm.
Inconştient...fiecare se serveşte cu cât are nevoie, unul de la celălalt şi printre zâmbete primite, mă prind într-o emoţie...Am nevoie de ea, e "hrană" pentru mine (cel puţin pentru acel portocaliu pervers)...alchimizez, în ceva superior, ulterior se dovedeşte a fi o "dezamăgire"... Galbenul cel serios, se încurcă printre gândurile celuilalt participant la "trafic", pentru el, e o "împlinire"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu