sâmbătă, 15 decembrie 2012

Regăsirea traiectoriei

În imensa călătorie, am dat peste multe..de la "măturător de praf stelar", am ajuns să întâlnesc Soarele care face posibilă existenţa acestei realităţi.
 Acum viitorul e iar în "mâna" timpului, iar eu trebuie să decid dacă mă las în mâna Sa, sau să trăiesc în propria-mi "iluzie", în visele care nu se sfârşesc şi care-mi încălzesc fiecare noapte, devenită acum fiecare zi!
   Soarele e atât de ...înşelător! Îmi arată căldură, iar dacă mă aproprii de El, mă îngrop şi mai tare în dor! E oare suficient, doar să-l privesc!? Nu vrea să fiu lângă El, mi-a spus că îmi va fi rău, că e mai bine să-mi văd de "iluzia" mea...să-mi găsesc o stea care să mă iubească...
    Există o posibilitate ca acest lucru să facă parte din "demersul firesc al lucrurilor", acel demers care e atât de neînţeles uneori, dar care ne aduce uşor pe traiectoria noastră şi ne spune prin astfel de lecţii, că nu e ceea ce trebuie să facem, avem alte obiective de atins şi asta noi am ales, dar am uitat când am ajuns să cunoaştem timpul.
      Îmi voi continua călătoria...vor exista Galaxii, care-mi vor încălzi sufletul la momentul potrivit cu fiecare-alt- Soare cunoscut...şi chiar dacă îmi voi aduce aminte de El, de fiecare dată când voi păşi către altă Galaxie, va fi şi mai bine...trecutul ne ajută să trecem mai uşor în spre viitor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu